معرفی شرکت صبا باتری و محصولی که تولید نمیکند (باتری ساعت)4 دقیقه مطالعه

هدیه فنولوژی به شما!

شرکت صبا باتری به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه تولید انواع باتری برای انواع خودرو و ماشین الات نشان داده است که انتخابی درست برای تهیه باتری در ایران به شمار می رود. از همین رو به در مقاله به بررسی و معرفی شرکت صبا باتری و محصولی که تولید نمی کند پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

معرفی اجمالی شرکت صبا باتری

این شرکت که حدود ۴۰ سال ست که در ایران شروع به فعالیت کرده است و همیشه به عنوان تامین کننده بیشتر نیاز باتری کشور عمل کرده است. از همین رو این شرکت فعال در طول تمامی این سال ها پیشرفت کرده است و زمینه های جدیدی را وارد کار خودش کرده است.

ویژگی های اصلی باتری های صبا باتری

صبا باتری در تولید باتری اتوموبیل سنگین و سبک شناخته شده است. این شرکت برای هر نوع خودرویی به نسبت نیاز هایش به تولید باتری دست زده است و از همین رو قسمت بسیار بزرگی از نیاز بازار را تامین کرده است.

برتری های رقابتی محصولات صبا باتری عبارتند از:

  • تولید هر نوع باتری که برای شما مورد نیاز است توسط شرکت صبا باتری.
  • گارانتی در دسترس محصولات خود برای مردم عزیز ایران زمین.
  • نمایندگی های بسیار زیاد در همه جای ایران به منظور دسترسی بسیار ساده برای ایرانیان.
  • قیمت مشخص برای محصولات صبا باتری به دلیل ایرانی بودن و در دسترس بودن کارخانه ی این شرکت در تهران.
  • توانایی ثبت شکایت از محصولات صبا باتری و پیگیری مجریان شرکت به شکایات شما در هر کجای ایران.
  • تولید محصولاتی همانند باتری UPS و … علاوه بر باتری اتوموبیل و موارد صنعتی برای رفع نیاز های بازار ایران.
  • قیمت به صرفه به نسبت کیفیت محصولات این شرکت (مقوله قیمت در کنار مواردی مانند کیفیت معنا پیدا می کند که برای شرمت صبا باتری همیشه باید رتبه ی بالایی را در نظر بگیرید)
بخوانید:   4.8 میلیارد سرمایه‌گذاری 100استارتاپ در عرصه هوش مصنوعی

و اطلاعات تکمیلی برای این شرکت خوش نام از وبسایت خانه باتری

صبا باتری  یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع باتری در خاورمیانه است  که از نام نیک و قابل اعتماد در منطقه برخوردار می باشد که همیشه میتوانید برای خرید باتری روی آن حساب کنید.

این شرکت با ۴ مجموعه صنعتی عظیم ،  با ۴۰ سال تجربه در تولید انواع مختلف باتری های خودروئی محصولات خود را  مطابق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید .

صبا باتری  با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت کشورهای تراز اول اروپائی ، تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اکنون فعالیت وسیعی در زمینه تولید انواع باتریها از ۷.۵ آمپر ساعت تا ظرفیت ۲۰۰ آمپر ساعت و توان تولید ۵/۲ میلیون دستگاه در سال ( باتریهای سرب اسیدی ) و نیز باتریهای سیلد MF (بدون نیاز به سرویس و نگهداری) ویژه نسل جدید خودروها با ظرفیت تولید ۵/۱ میلیون دستگاه در سال را دارد .

واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی  با تجربه می باشد.

برای آشنایی شما با محصولات برند صبا باتری نام تعدادی از آنها را در زیر آورده ایم

  • باتری ۱۲ ولت ۲۸ آمپر صبا باتری
  • باتری ۱۲ ولت ۴۲ آمپر صبا باتری
  • باتری ۱۲ ولت ۶۵ آمپر صبا باتری
  • باتری ۱۲ ولت ۱۰۰ آمپر صبا باتری
  • باتری ۱۲ ولت ۱۵۵ آمپر صبا باتری
  • باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپر صبا باتری
  • باتری ۱۲ ولت ۷.۵ آمپر صبا باتری

 شرح باتری ساعت و مواردی که باید بدانید

ساعت ها در انواع دیواری رو میزی و مچی عرضه می شود و برای هر نوع از آنها می توانی از باتری های قلمی، نیم قلمی و یا باتری سکه ای به عنوان باتری ساعت استفاده نمایید.

بخوانید:   چرا تعطیلاتمان را در مشهد بگذرانیم؟

  • باتری ساعت دیواری
    این نوع ساعت ها عموما از باتری های قلمی و نیم قلمی استفاده میکنند و باتری های سکه ای توان مدیریت انرژی برای موتور آنها را نداردو (امروزنه نمونه هایی از باتری دیواری با باتری سکه این نیز موجود شده است)
    در مدل های قدیمی تر از باتری های دیواری، باتری قلمی مورد استفاده بود و امروزه از باتری های نیم قلم هم به عنوان باتری ساعت دیواری استفاده می شود.
  • باتری ساعت رو میزی
    ساعت های رو میزی نیز همانند باتری های دیواری عمل کرده با این تفاوت که به دلیل سبک تر بودن فرایند از باتری های نیم قلم برای این نوع باتری به صورت مرسوم تر استفاده می شود. البته که دو نوع دیگر نیز برای این نوع ساعت استفاده می شوند
  • باتری ساعت های مچی
    ساعت مچی برای هر فرد در منزل می تواند استفاده شود اما این مقدار برای سایر انواع ساعت در منازل بسیار کمتر است. اما به دلیل حجم موتور بهینه مورد استفاده در این نوع از ساعت مصرف باتری آن بسیار پیین بوده است و بهینه محسوب می شود.
    دقت داشته باشید از این نوع باتری برای موارد بسیار زیادی استفاده می شود و در برخی موارد باتری سکه ای را به عنوان باتری ساعت می نامند. این تعریف نادرست است و باتری های سکه در بسیاری از موارد استفاده های دیگری نیز دارند.
تیم محتوایی فنولوژی
تیم محتوایی فنولوژی
گروهی از متخصصان حوزه‌های مختلف
عضویت
اطلاع از
0 دیدگاه‌ها
بازخورد در متن
دیدن همه دیدگاه‌ها

فنولوژی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

©۲۰۲۰ – کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فنولوژی است.